مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-16بين الملل

لاوروف: اتهام آمریکا درباره سلاح ضدماهواره ریاکارانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لاوروف روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی در مسکو گفت: این ادعا که روسیه خطری برای فعالیت های هسته ای در پهنه فضایی ایجاد می کند، - سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، اتهام آمریکا به مسکو مبنی بر استفاده از سلاح ضدماهواره در فضا را اقدام ریاکارانه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لاوروف روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی در مسکو گفت: این ادعا که روسیه خطری برای فعالیت های هسته ای در پهنه فضایی ایجاد می کند، حداقل می توان ریاکارانه خواند و هیچ گونه شواهدی در این مورد در دست نیست.

وی افزود: ترجیح می دهیم که آمریکا بجای اتهام زنی بی اساس پشت میز مذاکره نشسته و نگرانی خود درباره قرارداد هایی که روسیه و چین برای جلوگیری از رقابت تسلیحاتی در فضا پیشنهاد می کنند و ایالات متحده ان را نمی پذیرد، مطرح کند.

لاوروف گفت: برای ما شنیدن موضع مستدل آمریکا و نه بهانه گیری های این کشورجالب خواهد بود.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا آزمایش سامانه های ضدماهواره روسیه را اقدامی غیرمسوولانه خواند و گفت که واشنگتن با متحدان و شرکا به این اقدام مسکو پاسخ خواهد داد.

وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که روسیه روز دوشنبه 15 نوامبر 2021 (24 آبان 1400) با بی احتیاطی یک آزمایش موشکی با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: اتهام آمریکا درباره سلاح ضدماهواره ریاکارانه است

لاوروف: اتهام آمریکا درباره سلاح ضدماهواره ریاکارانه است