مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-16سياسي

برنامه های انتظامی و اجتماعی مازندران نیازمند تصمیمات راهبردی است


استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید به مسائل امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی استان به صورت راهبردی نگاه و تصمیمات کاربردی گرفته شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در پی انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران، امروز سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان در راس هیاتی متشکل از جانشین، روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر استاندار با وی دیدار و گفت وگو کردند.

استاندار مازندران در این دیدار باقدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس با تاکید بر اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احساس امنیت از مهم ترین مطالبات مردم بوده و از خود امنیت در جایگاه بالاتری قرار دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی با توجه به میزان کشفیاتی که در حوزه سرقت و جرایم دارد باید مردم در جامعه احساس امنیت کنند؛ چرا که امنیت و احساس امنیت ، ثروت آفرین است و بدون امنیت کسی آسایش ندارد و پلیس با قدرت نظم و امنیت را ایجاد کرده است.

استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه پلیس برخی از کشورهای اروپایی با توجه به داشتن بروزترین و مدرن ترین تجهیزات، جرایم بالایی دارند، گفت: نیروی انتظامی با داشتن حداقل تجهیزات، بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های انتظامی و اجتماعی مازندران نیازمند تصمیمات راهبردی است

برنامه های انتظامی و اجتماعی مازندران نیازمند تصمیمات راهبردی است