مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-16سياسي

حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد


حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد.

- حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، جمعی از فرماندهان، مسئولان و مدیران این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این مراسم با اشاره به فضلیت جهاد و ابعاد مختلف آن، نسخه قرآن را در مبارزه با انواع تهاجمات دشمن، جهاد کبیر برشمرد و گفت: یکی از رسالت های بزرگ جبهه انقلاب روشنگری و تبیین قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام)است.

وی با بیان اینکه پیروزی در جهاد اکبر ( مبارزه با نفس) بالاترین سلاح مبارزه با انواع تهاجمات است گفت: تقوی راهکار پیروزی در جهاد اکبر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی با تکریم و تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین شیرازی به عنوان مسئول سابق دفتر نمایندگی ثارالله تهران، حجت الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد

حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد