مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-16سياسي

نقش مجلس در هم افزایی و انسجام قوای سه گانه، پر رنگ تر است


استقلال قوا به هیچ وجه نافی اتحاد بین قوا برای رفع مشکلات کشور نیست، اما هر یک از قوا ابتدا به ساکن باید کار خودشان را خوب انجام بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بزرگترین علت مشکلات اقتصادی بر می گردد به یارانه هایی که 40 سال است کشور را درگیر خود کرده و باعث توزیع ناعادلانه امکانات و ثروت در کشور شده است.

از زمانی که رهبری، نامگذاری سالها را با رویکرد شعارهای اقتصادی انتخاب کردند، یعنی از سال 1388، به طور مضاعف در حوزه ی مسائل اقتصادی نکات و تذکرات و توصیه هایی بیان کرده اند، بیش از ده سال می گذرد.

ایشان علت این کار را اینگونه بازگو میکنند: شعارها را اقتصادی قرار دادیم چون مسئله، مسئله ی کشور و مسئله ی معیشت مردم است.

سؤال اصلی که مطرح می شود این است؛ مهم ترین مشکلات کشور در دو عرصه اقتصاد و عدالت چیست و بهترین راه حل ممکن برای غلبه بر مشکلات کدام است؟ مسئله اقتصاد در سالیان اخیر به اصلی ترین مسئله ی کشور تبدیل شده است و رهبر انقلاب بارها این موضوع را گوشزد فرموده اند، مواردی مثل: مسئله ی فوری کشور و مسئله ی جدّی کشور و اولویّت کشور فعلاً مسئله ی اقتصاد است.

اولین اثر اقتصاد ضعیف، فشار بر معیشت مردم بخصوص طبقات ضعیف است، اثر دوم این است که دشمن طمع می کند و امید می بندد، اعتبار کشور هم کاهش پیدا میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مجلس در هم افزایی و انسجام قوای سه گانه، پر رنگ تر است

نقش مجلس در هم افزایی و انسجام قوای سه گانه، پر رنگ تر است