مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-16سياسي

پلیس بازوی توانمند دولت است


استاندار جدید مازندران در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گفت: پلیس بازوی توانمند دولت است.

- در پی انتصاب سید محمد حسینی به عنوان استاندار جدید مازندران، صبح امروز مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان در راس هیئتی متشکل از جانشین، روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر استاندار با وی دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس با تاکید بر اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احساس امنیت از مهم ترین مطالبات مردم بوده و از خود امنیت در جایگاه بالاتری قرار دارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با توجه به میزان کشفیاتی که در حوزه سرقت و جرایم دارد باید مردم در جامعه احساس امنیت کنند چرا که امنیت و احساس امنیت ، ثروت آفرین است و بدون امنیت کسی آسایش ندارد و پلیس با قدرت نظم و امنیت را ایجاد کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه پلیس برخی از کشورهای اروپایی با توجه به داشتن بروز ترین و مدرن ترین تجهیزات، جرایم بالایی دارند گفت: نیروی انتظامی با داشتن حداقل تجهیزات، بهترین عملکرد را دارد که می توان به میزان رضایتمندی مردم از پلیس در این خصوص اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس بازوی توانمند دولت است

پلیس بازوی توانمند دولت است