مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-16سياسي

اننقاد تند نماینده مردم از عدم رسیدگی به جاده های مرگبار رفسنجان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های نوق و داوران در شأن مردم نیستند، وزارت راه و شهرسازی وظیفه دارد که این جاده های مرگبار را درست کند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های نوق و داوران در شأن مردم نیستند، وزارت راه و شهرسازی وظیفه دارد که این جاده های مرگبار را درست کند.

حجت الاسلام حسین جلالی 25 آبان ماه در پی تصادف مرگبار جاده نوق که منجر به کشته شدن سرباز نیروی انتظامی و مصدوم شدن شش نفر دیگر شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده نوق یکی از پرحادثه ترین جاده های رفسنجان و استان کرمان است که هیچ نگاهی به آن نشده و همچنان در حال دادن تلفات جانی و مالی برای مردم است.

وی با بیان اینکه مردم هرچه در زمینه این جاده مطالبه کنند، حق دارند چراکه خیلی ها داغدار شده اند و به واسطه چنین جاده پرخطری کودکان زیادی یتیم شده اند، افزود: متأسفانه مسؤولان امر به این حوادث قطره ای نگاه می کنند، در حالی که اگر این حوادثی که رقم می خورد تجمیع شود اقیانوسی از مصیبت هایی که مردم کشیده اند را خواهیم دید.

جلالی ادامه داد: جاده های نوق و داوران در شأن مردم نیستند، وزارت راه و شهرسازی وظیفه دارد که این جاده های مرگبار را درست کند، در برابر خانواده جوانی که در راه تأمین امنیت منطقه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اننقاد تند نماینده مردم از عدم رسیدگی به جاده های مرگبار رفسنجان

اننقاد تند نماینده مردم از عدم رسیدگی به جاده های مرگبار رفسنجان