مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-16سياسي

عزت و اقتدار سپاه در برابر دشمنان نشات گرفته از معنویت و نماز است


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار در مقابل دشمنان می ایستد، نشات گرفته از معنویت و نماز است.

- ، سردار اباذر سالاری عصر سه شنبه در نخستین همایش نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه افزود: یکی از برکات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و مجموعه های شجره طیبه بسیج ز این است که اولاترین و مهم ترین حرکتش درتوجه به نماز است.

وی ابرازداشت: امروز تمامی برنامه ها، فعالیت ها، حرکت ها و جوشش های مجموعه سپاه و بسیج ختم به این کار ارزشمند و مبارک یعنی نماز می شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: باعث افتخار است که سپاه در کنار عرصه های نظامی و دفاعی که امروز خار چشم دشمنان است و امروز به عنوان سربازان ولایت در هوا، دریا و زمین دارای یک اقتدار بزرگ در مقابل بیگانگان است؛ این اقتدار در عرصه های معنوی که در واقع بن مایه حرکتی و محل جوشش حرکت سپاه است، شکل گرقفته است.

سردار سالاری ادامه داد: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در سال های اخیر طرحی جدید را در قالب طرح تحول محلات پایه ریزی کرده است که محور این کار نیز از مسجد و نماز است، چرا که مسجد جایگاه و پایگاه معنوی ما مسلمانان و محلی برای رفع مسائل، دغدغه ها، مشکلات و موضوع های مختلف مردم در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و اقتدار سپاه در برابر دشمنان نشات گرفته از معنویت و نماز است

عزت و اقتدار سپاه در برابر دشمنان نشات گرفته از معنویت و نماز است