مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-16اجتماعي

آماده باش کامل 27 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک روان در راه های استان خبر داد و گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی 27اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آماده باش کامل هستند.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک روان و عادی را در سطح استان شاهد هستیم اظهار داشت: هم اکنون هیچ مشکلی به لحاظ ترافیکی نداریم.

مصدقی در خصوص وضعیت جوی نیز گفت: طبق هشدارهای نارنجی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی قرار بود از ساعت 12 و نیم ظهر امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات باشیم اما فقط شاهد وزش باد شدید و سرما در محور دماوند، محور تهران - ساوه و محور ملارد (ارغش آباد) بودیم و پیش بینی این است که سرما و کاهش دمای محسوس را هم در فیروزکوه و دماوند و هراز داشته باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه هنوز پیش بینی های بارش در محورهای استان رخ نداده است افزود: مأموران حوزه راهداری و اکیپ ها و 27 باب راهدارخانه به همراه ماشین آلات شن و نمک پاش نیز تا صبح پنجشنبه به صورت آماده باش صد در صدی هستند و بازدیدهای میدانی نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل 27 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران

آماده باش کامل 27 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران