مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-17پزشكي

وضعیت کرونایی اردستان فوق بحرانی است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: وضعیت اردستان در حالت فوق بحرانی شیوع کرونا است و هر بی توجهی به وضعیت کنونی می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای خانواده ها داشته باشد.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 31618 نفر معادل 86 درصد از گروه های هدف شهرستان دوز اول واکسن و تعداد 27764 نفر معادل 75 درصد از گروه های هدف دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اردستان جزء سه شهرستان خوب به لحاظ واکسیناسیون در اصفهان است افزود: در حال حاضر مردم برای دریافت واکسن در تمامی منطقه شهرستان هیچ مشکلی ندارند و حتی روزهای تعطیل هم می توانند به مراکز تزریق واکسن مراجعه و واکسن بزنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به کاهش شدید عادی انگاری در شهرستان اردستان، تصریح کرد: با توجه به آمار فوت شوندگان و بستری بیماران کرونایی در یک ماه گذشته، سطح رعایت مردم بسیار کاهش پیدا کرده است و شرایط کرونایی اردستان را در وضعیت بدی از کرونا قرار داده است.

فوت 12 نفر بر اثر ویروس کرونا در یک ماه گذشته ذبیحی در پاسخ به این سؤال که تأثیر واکسیناسیون در شهرستان اردستان چه زمانی مشاهده می شود، گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان آمار بالای واکسیناسیون را دارد ولی باید توجه داشت که تنها آمار بالای واکسن نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی اردستان فوق بحرانی است

وضعیت کرونایی اردستان فوق بحرانی است