مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-17پزشكي

59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که 59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند، - مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: 59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که 59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: 71 درصد از کل جمعیت استان نیز دز اول واکسن خود دریافت کرده اند.

سیمین خیاط زاده سه شنبه شب، 25 آبان، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: تعداد موارد مثبت روزانه آزمایش های کرونایی در استان از 40 درصد در روزهای پیک این بیماری به زیر 20 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تک رقمی شدن فوتی های روزانه کرونا در استان، افزود: روزانه به طور میانگین تعداد پنج الی شش نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند.

وی با بیان این که بستری های کرونایی در استان به تعداد 700 الی 750 نفر رسیده است، گفت: این روند مطلوب بیماری استان ناشی از همراهی هم استانی های عزیز و تکمیل واکسیناسیون است.

خیاط زاده با اشاره به تزریق دز اول واکسن کرونا به 88 درصد از جمعیت بالای 12 سال استان، اظهار کرد: حدود 72 درصد نیز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند

59 درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند