مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-17سياسي

فرماندار پیشوا: شهرداری برای تبدیل پیشوا به عنوان قطب فرهنگی تلاش کند


فرماندار پیشوا با بیان اینکه شهرستان پیشوا باید در امور مختلف، الگوی کشوری باشد، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر الگوسازی کشوری و معرفی پیشوا به عنوان قطب فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابرهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا صبح امروز در نشست با مدیران شهری پیشوا، اظهار کرد: شوراها از ارکان شبانه روزی در جهت خدمت به مردم تلاش کرد.

تاجیک نوری بیان کرد: ما به دنبال الگوسازی در کشور هستیم؛ شهرستان پیشوا باید در امور مختلف، الگوی کشوری باشد که این مهم به سادگی به دست نمی آید؛ شعار و هدف ما الگوسازی است و در جهت عملی شدن آن تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل پیشوا به قطب فرهنگی جنوبشرق استان تهران، یکی دیگر از اولویت های کاری ما است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به وجود حضرت امامزاده جعفر(ع) و ظرفیت های معنوی، تاریخی و انقلابی پیشوا، باید تلاش کنیم این ظرفیت ها را به یکدیگر پیوند داده و همه برنامه ها با محوریت آستان متبرک این امامزاده والامرتبه برگزار شود که در این میان، نقش شهرداری بسیار پررنگ تر از سایر دستگاه ها است.

تاجیک نوری افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر الگوسازی کشوری و معرفی پیشوا به عنوان قطب فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد که تحقق این مهم برکات زیادی از جمله گشایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پیشوا: شهرداری برای تبدیل پیشوا به عنوان قطب فرهنگی تلاش کند

فرماندار پیشوا: شهرداری برای تبدیل پیشوا به عنوان قطب فرهنگی تلاش کند