مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-17ورزشي

کمبود مربی مهمترین مشکل ورزشکاران رشته «آلیش» در خراسان جنوبی است


نائب رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت:کمبود مربی در سطح استان و نبودن سالن تمرین برای بانوان از مهمترین مشکلات ورزشکاران رشته «آلیش» یا همان کشتی بانوان است.

- ، فاطمه احراری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خراسان جنوبی از لحاظ جسمانی و فنی در زمینه کشتی بانوان پتانسیل هایی بسیار خوبی داریم و از این جهت می توان به این رشته نگاه ویژه ای داشت.

نائب رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در گذشته کشتی گیرانی از خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی حضور داشتند، بیان کرد: هدف ما بر این است که با حمایت ها در این رشته بتوانیم کسب مدال داشته باشیم.

احراری با تأکید بر اینکه توسعه کشتی بانوان در خراسان جنوبی نیاز به فرهنگ سازی دارد، ادامه داد: شاید برخی به واسطه عدم آگاهی این رشته را مناسب با خانم ها تصور نکنند در حالی که پوشش و لباس کشتی کلاسیک بانوان یا همان آلیش شبیه جودو و پوشیده است.

وی افزود: در گام بعدی، مدنظر ما این است که در این رشته به خانم ها بودجه سال های تمرین و مربی حرفه ای اختصاص داده شود.

نائب رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کمبود مربی در سطح استان و نبودن سالن تمرین برای بانوان از مهمترین مشکلات ما است، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری دوره های مربی گری با مجوز فدراسیون و مشخص کردن سالن تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مربی مهمترین مشکل ورزشکاران رشته «آلیش» در خراسان جنوبی است

کمبود مربی مهمترین مشکل ورزشکاران رشته «آلیش» در خراسان جنوبی است