مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-17ورزشي

سپاه تا پایان بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده در فین خواهد بود


سپاه تا پایان بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده در فین خواهد بود.

- ، سردار اباذر سالاری صبح چهارشنبه در نشستی خبری به مناسب هفته بسیج، افزود: در آستانه هفته پرافتخار بسیج قرار داریم، همان شجره طیبه ای که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه شکل گرفت و امروز به درختی پربار تبدیل شده است که منشا خیر و برکت آن مشهود است.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه های علیه استکبار حضور داشت و همچنان ایثارگری و مجاهدت های بسیجیان در دفاع از کیان ایران اسلامی زبانزد است.

سالاری با اشاره به اینکه روحیه جسارت ما می توانیم در بسیج باعث شده تا امروز بسیجیان میدان دار عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و خدمت رسانی باشند، خاطرنشان کرد: هرجای ایران اسلامی دچار التهاب شود، بسیجیان به عنوان نفر اول حضور دارند همچون زلزله کرمانشاه، سیب خوزستان، سیل جاسک و زلزله اخیر هرمزگان گواه این سخن است.

وی ادامه داد: بسیج نهال با برکت و پرثمری است که در سراسر ایران اسلامی منشا خیر و برکت است و تفکر بسیجی به عنوان یک الگو در دنیا معرفی شده و امروز حرکت بسیج تبدیل به یک گفتمان ارزشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا پایان بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده در فین خواهد بود

سپاه تا پایان بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده در فین خواهد بود