مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-17اقتصادي

زور کرونا به مشاغل خانگی نچربید


رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در رویداد کافه کارآفرینی با تاکید بر اهمیت حمایت از کارآفرینان گفت: در دوران کرونا مشاغل خانگی از جمله بسته بندی مواد غذایی و گیاهی تعطیل نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شادی حاضری، رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر استان البرز، ظهر امروز در رویداد کافه کارآفرینی که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در واحد تولیدی-صنعتی نگارین گستر کیمیا در میدان استاندارد کرج برگزار شد، با ارج نهادن به فعالیت ارزنده در حوزه های مختلف کارآفرینی از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی، گفت: بیش از 23 سال است که در تولید و عرضه صنایع دستی فعالیت دارم، این رشته نقش موثری در اشتغال زایی جامعه به ویژه اشتغال بانوان دارد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در زمینه هنرهای دستی در استان های گیلان، تهران و البرز داشته است، بیان کرد: در عرصه صنایع دستی در پیش از 15 رشته هنری و در قالب فعالیت های کارگاهی تولیدات سازنده ای را به مرحله ساخت و عرضه در بازار رسانده ایم.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر استان البرز با اشاره به اینکه البرز هنرمندان توانمند و شاخص متعددی دارد، اظهار کرد: برای تقویت زیرساخت های عرضه صنایع دستی از جمله برگزاری نمایشگاه های دائمی در نقاط مختلف کشور باید تلاش کرد، چرا که هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور کرونا به مشاغل خانگی نچربید

زور کرونا به مشاغل خانگی نچربید