مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-17سياسي

بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به مسیر اهل بیت موثر است


مسئول خواهران ستاد عتبات و عالیات کشور با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از اهل بیت، گفت: بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به این مسیر موثر و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مینو اصلانی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش خواهران خدام الحسین (ع) استان گیلان الگوی انقلاب اسلامی را متاثر از قیام عاشورا دانست و بیان کرد: ایثار و شهادت را مدیون راه امام حسین (ع) هستیم که به ما درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان داد.

مسئول خواهران ستاد عتبات و عالیات کشور با اشاره به ضرورت شبکه سازی برای بازسازی عتبات و عالیات، گفت: باید شبکه همیاران بازسازی عتبات و عالیات در بین دانشجویان و سایر اقشار جامعه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه آمادگی برگزاری دوره های توانمندسازی و شبکه سازی جهت بازسازی عتبات و عالیات وجود دارد، افزود: بیشتر فعالیت های ستاد بازسازی عتبات مردمی است و این مسیر به شناخت بیشتر اهل بیت ختم می شود.

اصلانی با اشاره به بازسازی صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف توسط متخصصان ایرانی، بیان کرد: دانشمندان ما با انجام کار علمی دقیق توانستند سازه ای بسازند که در دنیا رتبه برتر را کسب کند و این سازه اکنون دومین سازه بزرگ جهان اسلام و دارای فرمول های پیچیده فیزیک و ریاضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به مسیر اهل بیت موثر است

بازسازی عتبات در شناخت و جذب جوانان به مسیر اهل بیت موثر است