مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-17سياسي

موکب داران خدمت رسان به زائران حضرت معصومه(س) تقدیر شدند


تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) در مراسم تقدیر از موکب داران خدمت رسان به زائران بانوی کرامت، گفت: عزاداری مشترک مردم ایران و عراق افتخار اسلام است و مهمان نوازی مردم ولایت مدار عراق در اربعین برای مردم ایران هم درس آموز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از موکب داران فعال در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) که در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تشکر از موکب داران که از شهرهای مختلف عراق و ایران برای زیارت و خدمت به قم آمدند، اظهار کرد: خداوند می فرماید مؤمنین از بهترین و پاکترین اموال خود در راه خدا انفاق کنید و افرادی که انفاق می کنند پاداش بزرگی نزد خداوند دارند.

وی موکب داری و خرج دادن برای اهل بیت(ع) را یکی از جلوه های مودت و محبت اهل بیت(ع) دانست و گفت: خداوند محبت اهل بیت(ع) را اجر رسالت قرار داده است و ما مکلف هستیم که مودت اهل بیت(ع) را در ابعاد و اشکال مختلف انجام دهیم و علاوه بر ابراز محبت و مودت زبانی در عمل نیز کارهایی را انجام دهیم که برخاسته از مهر و اعتقاد قلبی ما به اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه اطعام از سیره های پسندیده و مستمر اهل بیت(ع) بوده است، گفت: قرآن کریم پیامبر(ص) و به تبع ایشان اهل بیت(ع) را برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داران خدمت رسان به زائران حضرت معصومه(س) تقدیر شدند

موکب داران خدمت رسان به زائران حضرت معصومه(س) تقدیر شدند