مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-17سياسي

ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه


فرماندار بناب بر ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار فتحی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج شهرستان بناب اظهار کرد: هفته بسیج از مناسبت های بزرگ ملی است زیرا امام راحل (ره) با آینده نگری و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد ارزشمند را صادر کردند و امروز همگان از برکات بسیج بهره می برند.

وی با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

فتحی در ادامه هفته بسیج را یادآور شیرمردان و شیرزنانی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران ها و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده اند و سربلند از تمامی آزمون ها بیرون آمده اند.

بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب می شود این گزارش حاکی است، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و این تنها مختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه