مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-17سياسي

محبت بین نیروهای انقلاب اسلامی باید روز به روز افزایش یابد


معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محبت و دوستی بین نیروهای انقلاب اسلامی باید روز به روز افزایش یابد.

- ، سردار علی اکبر پورجمشیدیان روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد و تجلیل از رزمندگان و مدافعان آذربایجانی این شهر، با ابراز تاسف از اینکه محبت در میان نیروهای انقلاب به خصوص در آذربایجان شرقی و تبریز نسبت به سال های قبل کاهش یافته است، افزود: من به عنوان فرزند این خطه و شهروند تبریزی، از تمامی متعهدان و معتقدان به انقلاب اسلامی تقاضا دارم از هر گونه انگیزه های فردی دست برداشته و همه برای اعتلای استان یکدل و همدل شوند.

پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان در شرایط کونی به شدت نیازمند وحدت و انسجام است، ادامه داد: به هر طریق ممکن باید وحدت و یکدلی بین نیروهای انقلاب بیشتر شود و برای تحقق این امر باید دل و خواسته های خود را کنار گذشته و طبق نیازهای انقلاب و کشور رفتار کنیم و اگر چنین شود انسجام موجود در میان آحاد مردم نیز تسری پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که بدون وحدت و انسجام درونی، خدمت به مردم میسر نخواهد شد و برای اینکه آذربایجان به ریل توسعه و پیشرفت بر گردد چاره ای جز تن دادن همه به وحدت، یکپارچگی و همدلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت بین نیروهای انقلاب اسلامی باید روز به روز افزایش یابد

محبت بین نیروهای انقلاب اسلامی باید روز به روز افزایش یابد