مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-17اقتصادي

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، - با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، سبد خدمات در شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، سبد خدمات در شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار توسعه می یابد.

شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار وابسته به بنیاد تعاون بسیج، در سال 1380 با هدف خدمت رسانی و ساماندهی حوزه حمل و نقل مسافر فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با دارا بودن 50 شعبه فعال در سراسر کشور و برخورداری از کادری متعهد، دلسوز و آموزش دیده و در اختیار داشتن به روزترین ناوگان حمل و نقل جاده ای، توانسته است با اخذ کلیه مجوز های لازم بعنوان اولین، توانمندترین و تنها شرکت دارای رتبه نخست در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور ، سهم بسزایی در رشد و توسعه این صنعت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج