مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-17اقتصادي

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج


با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، سبد خدمات در شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار توسعه می یابد.

- شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار وابسته به بنیاد تعاون هفته بسیج با ورود 50 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس جدید، ناوگان خود را  افزایش خواهد داد .

  مصطفی پور محمدی مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار گفت : باتوجه به لزوم حفظ کیفیت خدمات و کاهش میانگین سن ناوگان حمل و نقل جاده ای و تاثیر مستقیم آن در افزایش امنیت مسافرین به عنوان یکی از ارکان مهم ایمنی سفر، شرکت جوان سیر ایثار و کاهش خدمات گردشگری ، در راستای رسالت های خود نسبت به نوسازی و جایگزینی ناوگان مالکیتی در اختیار اقدام و همزمان با هفته بسیج 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان بین شهری خود خواهد افزود .

همچنین با توجه به سیاست های هیئت مدیره شرکت برای توسعه حداکثری خدمات با اولویت مناطق محروم و اعلام نیاز استانهای کشور برای راه اندازی شبکه حمل و نقل مینی بوس رانی در مناطقی از کشور که کمبود زیر ساخت وجود دارد و همچنین ایجاد تنوع در سبد خدمات قابل ارائه به آحاد مردم، در هفته بسیج نسبت به ورود 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست و ایجاد خدمات مینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج