مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-17سياسي

نیازمند تقویت اتحاد هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی هستیم


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان این که نیازمند تقویت اتحاد هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی هستیم، گفت: برای تحقق این امر بایستی این نیروها دل و خواسته های خود را کنار بگذارند و مطابق نیازهای انقلاب و کشور که همان انسجام است عمل کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان این که نیازمند تقویت اتحاد هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی هستیم، گفت: برای تحقق این امر بایستی این نیروها دل و خواسته های خود را کنار بگذارند و مطابق نیازهای انقلاب و کشور که همان انسجام است عمل کنند.

اگر نیروهای انقلاب، اتحاد خوبی داشته باشند، این اتحاد به بخش اعظم مردم هم منتقل شده و آن موقع است که مردم شهر تبریز نیز بر روی ریل پیشرفت خود قدم برمی دارند.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان روز چهارشنبه، 26 آبان در مراسم بزرگداشت شکستن حصر سوسنگرد، با بیان این که من به فرزند خطه آذربایجان و شهروند تبریز بودن افتخار می کنم، اظهار کرد: همه ما مسئول اتفاقات ناگواری هستیم که طی روزهای گذشته در این شهر افتاده و بایستی جبران کنیم چرا که امروز نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خطاب به مسئولان نیز افزود: مردم ما، کسانی که همواره همراه با ما در سختی ها صبر کرده و تحت انواع مشکلات و سختی ها قرار دارند امروز نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تقویت اتحاد هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی هستیم

نیازمند تقویت اتحاد هر چه بیشتر بین نیروهای انقلابی هستیم