مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-17سياسي

حضور رنگارنگ صاحبان اراده در جشنواره تصدی شهرداری شفت


علاوه بر 10 نامزد تصدی شهرداری شفت که در مهلت قانونی و آن هم دوروزه برای پذیرفتن مسؤولیت شهرداری اقدام کرده بودند، دست کم چهار نامزد دیگر برای خدمت به شهروندان شفتی اعلام آمادگی کردند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، ساعات پایانی جمعه هفته پیش بود که صادقی، سخنگوی شورای شهر شفت از فراخوان نامزدهای تصدی شهرداری شفت بر اساس مصوبه شورای تأمین، خبر داد.

  به گفته سخنگوی شورای شهر شفت، آن دسته از افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی بر اساس آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهرداران را داشتند، می توانستند تا پایان روز اداری یکشنبه 23 آبان ماه امسال، رزومه و برنامه های خود را به دبیرخانه شورای شهر کتباً ارسال کنند.

  تا پایان مهلت قانونی مصوب، 10 تن از نامزدهای بومی و غیربومی، ساکن و غیر ساکن شهر شفت که توانایی اداره امور شهر را در خود دیده بودند، رزومه و برنامه های خود را به دبیرخانه شورای شهر شفت ارسال کردند.

  قرار بود پس از ارسال رزومه و برنامه های نامزدهای تصدی شورای شهر شفت تا مهلت قانونی، عصر روز دوشنبه نشستی با حضور فرماندار شهرستان در دفتر شورا تشکیل شود تا نامزدهای تصدی شهرداری شفت جهت ارائه و دفاع از برنامه های خود دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رنگارنگ صاحبان اراده در جشنواره تصدی شهرداری شفت

حضور رنگارنگ صاحبان اراده در جشنواره تصدی شهرداری شفت