مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-17سياسي

مهندس طلبه ای که برای خدمت بارقه های امید را به زندگی می آورد


عبای قهوه ای خاک خورده ای که بر تن داشت نشان از خدمت به خلق می داد؛ او در پی فرمان رهبری مبنی بر حضور گروه های جهادی و جهادگران در میدان مبارزه با فقر و محرومیت با جهاد خود گره های بزرگی از زندگی دیگران باز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، عمامه سفید ش را در آورد و قدم زنان به گوشه حیاط رفت و آن را روی تخته چوبی گذاشت.

عبای قهوه ای خاک خورده ای که بر تن داشت نشان از خدمت به خلق می داد، تا چشم بر هم زدم آن را هم در آورد و به گوشه آرماتور دیوار که تا نصف بلوک چینی شده آویزان کرد.

برایم جالب بود که این روحانی اکنون باید بر روی منبر مردم را به راه راست هدایت کند؛ اما اینجا و در میان این آجر و ماسه ها چه کار می کند؟ به او نزدیک شدم و پرسیدم اینجا در میان دیوارهای آجری تازه بر هم چیده چه می کنید؟ در حالی که دستکش های قرمز ایمنی را می پوشید گفت: جهاد در راه خدا فقط محدود به انجام فرایض عبادی نمی شود! از او خواستم کمی بیشتر درباره خود و کارش برایم بگوید.

وی گفت: حسین محمدی مسئول گروه جهادی نجوا هستم؛ نامگذاری و تشکیل گروه جهادی نجوا که بر گرفته  از (نیروهای جوان و انقلابی) است از سال 97 با 6 تن از دوستان شکل گرفت.

محمدی در خصوص آغاز فعالیت های اجتماعی گروه جهادی نجوا گفت: فعالیت های ما، در فروردین ماه سال 1399 در اوج شیوع ویروس کرونا؛ درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس طلبه ای که برای خدمت بارقه های امید را به زندگی می آورد

مهندس طلبه ای که برای خدمت بارقه های امید را به زندگی می آورد