مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-17اقتصادي

پیشرفت 32 درصدی لایروبی آبراه خورموسی بندرامام


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از روند اجرای پروژه های توسعه ای در بندر امام بازدید کرد.

- علی اکبر صفایی در دومین روز از بازدیدهای میدانی خود از روند اجرای پروژه های در دست اقدام در بندر امام خمینی(ره)، از روند اجرایی پروژه های سرمایه گذاری در پس کرانه ها و محوطه های بندری بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با همراهی اعضای هیأت عامل و مدیران کل این سازمان، از پروژه های احداث کارخانه فرآوری، تصفیه و بسته بندی روغن خوراکی، احداث سیلوی ذخیره و نگهداری غلات، تعمیرات اساسی اسکله های 11 و 12، لایروبی کانال خور موسی و تعمیرات اسکله های 27 و 34 در بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

مجموع اعتبارات پروژه های توسعه ای در بندر امام خمینی (ره) بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان است که اغلب بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و بر اساس برنامه زمان بندی انتظار می رود بخشی از این پروژه ها تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسند.

با بهره برداری از این پروژه ها شرایط بسیار مناسب تر و بهتری برای تردد در بندر امام خمینی (ره) حاصل می شود و همچنین به واسطه استفاده از جاده کمربندی، از بار ترافیک کاسته می شود .

معاون وزیر امروز از پروژه کارخانه فرآوری دانه های روغنی و خوراک دام و طیور با پیشرفت 30 درصدی و از چهار باب انبارهای نگهداری غل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 32 درصدی لایروبی آبراه خورموسی بندرامام

پیشرفت 32 درصدی لایروبی آبراه خورموسی بندرامام