مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-17ورزشي

کشتی بانوان؛ از کمبود مربی تا نبود سالن تمرین


نایب رییس هیات کشتی بانوان خراسان جنوبی اظهار کرد: مهم ترین کمبودی که در این رشته در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمبود مربی در سطح استان و نبودن سالن تمرین برای بانوان است که امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری دوره های مربیگری با مجوز فدراسیون و مشخص کردن .

- ایسنا/خراسان جنوبی نایب رییس هیات کشتی بانوان خراسان جنوبی اظهار کرد: مهم ترین کمبودی که در این رشته در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمبود مربی در سطح استان و نبودن سالن تمرین برای بانوان است که امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری دوره های مربیگری با مجوز فدراسیون و مشخص کردن سالن تمرین بانوان بتوانیم براین مشکل فائق آییم.

فاطمه احراری، امروز چهارشنبه 26 آبان به رسانه های گروهی گفت: کُشتی بانوان در استان خراسان جنوبی دارای پتانسیل بسیار بالایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی از لحاظ فنی و جسمانی پتانسیل هایی خوبی وجود دارد که میتوان به این رشته با نگاه ویژه ای داشت، افزود: در سال های گذشته از کشتی گیران خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی حضور داشته اند که امیدواریم با حمایت و فرهنگ سازی در این رشته در تیم ملی ورزشکار داشته باشیم و کسب مدال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی بانوان؛ از کمبود مربی تا نبود سالن تمرین

کشتی بانوان؛ از کمبود مربی تا نبود سالن تمرین