مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 17:202021-11-17اقتصادي

آمارهایی از دنیای کتاب


آماری که نشان می دهد تعطیلات کرونایی به پرمطالعه ترین بازه های زمانی سال 99 مبدل شده اند، از رشد مطالعه و هدیه دادن کتاب خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه طاقچه همزمان با هفته کتاب گزارشی را از فعالیت این پلتفرم در سال 99 منتشر کرده است.

کتاب هایی که بیشتر خوانده یا شنیده شده اند؛ بحث برانگیزترین کتاب ها؛ محبوب ترین کتاب ها؛ پردانلودترین کتاب ها؛ هدیه داده شده ترین کتاب ها؛ خریداری شده ترین کتاب ها (برحسب موضوع؛ برطبق حجم ریالی؛ براساس تعداد و…)؛ موفق ترین کتاب ها در هفته اول انتشار و… از جمله این آمارها هستند که در ادامه به بخشی از آن ها می پردازیم.

گزارش سالانه طاقچه نشان می دهد که مردم در سال 99 حدود 19 میلیارد ثانیه، تقریبا معادل 6 قرن در این پلتفرم کتاب خوانده اند! این در حالی است که براساس این گزارش، پرمطالعه ترین بازه های زمانی سال 99 در این پلتفرم همزمان با تعطیلات سراسری کرونایی در 12 تا 23 فروردین (اوج آن در 22 فروردین)، همزمان با تعطیلات سراسری کرونایی در 12 تا 16 آذر (اوج آن در 14 آذر) و همزمان با هفته کتاب و جشن تولد طاقچه و پویش طاقچه در 28 آبان تا 2 آذر (اوج آن در 29 آبان) بوده است.

در بخش روند مطالعه در طاقچه، بنا بر ساعات شبانه روز این گزارش نشان می دهد که در سال 99 کاربران طاقچه از ساعت 9 شب هر روز تا 1 صبح فردا، بیشتر از ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهایی از دنیای کتاب

آمارهایی از دنیای کتاب