مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-18سياسي

شاخص رشد تولید مطلوب نیست/ بازآفرینی نظام تولید


رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص تولید و رشد آن مطلوب و خوب نیست، بر لزوم مانع زدایی برای رونق کسب و کار تاکید کرد.

- ، سید شمس الدین حسینی ظهر پنجشنبه در همایش جهش تولید با اشاره به نامگذاری چند سال اخیر به نام تولید اظهار داشت: متأسفانه شاخص تولید ناخالص ملی و تولید طی یک دهه اخیر چندان مناسب نبوده و تولید رشد خوبی نداشته است و متناسب با سرانه جمعیت نبوده است.

وی با اظهار اینکه سال جاری بر مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تاکید بیشتری شده است، افزود: در کمیسیون جهش تولید طبق تقسیم کار تلاش داریم با هماهنگی با بخش های مختلف موانع فراروی را حل کنیم و تصویب قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار از جمله اقدامات است.

وی با بیان اینکه این طرح در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار می تواند در رونق کسب و کار مؤثر باشد.

حسینی یادآور شد: زنجیره مفقوده رونق تولید در دستگاه های اجرایی وجود دارد و باید موانع فراروی برطرف شود و به جای دست اندازی باید فرایند مجوزها را تسهیل کنیم.

رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازآفرینی نظام تعاونی و تولید از جمله طرح هایی است که در کمیسیون جهش تولید در دست بررسی است و باید ساختار موجود در این بخش بازآفرینی و بازیابی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص رشد تولید مطلوب نیست/ بازآفرینی نظام تولید

شاخص رشد تولید مطلوب نیست/ بازآفرینی نظام تولید