مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-18سياسي

حل مشکل امنیت شغلی دهیاران در دستور کار دولت


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به مشکل امنیت شغلی دهیاران، گفت: لایحه ای برای اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران تهیه و به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است، - مقرر شد این لایحه در اولویت قرار بگیرد تا مشکل این قشر حل شود.

علی قربانی 27 آبان ماه در نشست با فرمانداران و دهیاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث امنیت شغلی دهیاران در روستاها یکی از مباحث بسیار مهم مطرح شده در این نشست بود، اظهار کرد: بسیاری از دهیاران بیش از یک دهه از عمر خدمت خود را به عنوان دهیار در روستا حضور دارند، اما در زمان برکناری این سوابق برای آن ها محسوب نمی شود و جایی در استخدامی ندارند.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: لایحه ای برای حل مشکل امنیت شغلی دهیاران در سراسر کشور و اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران تهیه و به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد این لایحه جهت بررسی و اعلام نتیجه در اولویت قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در لایحه اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاران پیش بینی شده دهیارانی که سه دوره متوالی از در این پست قرار دارند، بدون آزمون استخدام شوند تا بخشی از مشکلات این قشر مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل امنیت شغلی دهیاران در دستور کار دولت

حل مشکل امنیت شغلی دهیاران در دستور کار دولت