مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-18اقتصادي

کمیته بهبود فضای کسب و کار در اردبیل فعال می شود


با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و ارتقا فضای کسب و کار کمیته ای منسجم در این بخش فعالیت خود را در استان اردبیل انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: زمین واگذار شده در منطقه ویژه اقتصادی نمین رایگان خواهد بود چرا که این اراضی منابع ملی است و شرکت شاهد قرار است از بابت هزینه زیرساخت مبالغی را از سرمایه گذاران دریافت کند.

وی تصریح کرد: مقرر است تا شرکت سرمایه گذار در این بخش هزینه زیرساخت ها را برآورد کرده و به صورت دقیق اعلام کند تا ما بتوانیم بر اساس آن قیمت واقعی را در این حوزه تعیین کنیم.

استاندار اردبیل گفت: قرار است در منطقه ویژه اقتصادی زیرساخت های مهم نظیر برق، آب، گاز، فاضلاب و ارتباطات فراهم آمده و سرمایه گذاران بتوانند از قبل سرمایه گذاری خود منافعی را به دست آورند.

عاملی در مورد بهبود فضای کسب و کار و جایگاه پایین استان در این بخش افزود: مقرر شد با همکاری اتاق بازرگانی کمیته ای در این زمینه تشکیل و به صورت مستمر این موضوع را رصد کند تا قوانین مخل تولید و کسب و کار به سرعت رفع و بر اساس شاخص های ملی و استانی راهکارهای مناسب در این زمینه در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بهبود فضای کسب و کار در اردبیل فعال می شود

کمیته بهبود فضای کسب و کار در اردبیل فعال می شود