مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-18بين الملل

ریاض از برنامه جاسوسی اسراییلی کاندیرو برای سرکوب مخالفان خود استفاده کرده است


یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که مقامات ریاض از یک برنامه جاسوسی اسراییلی برای سرکوب مخالفان و هدف قرار دادن منتقدان خود استفاده کردند.

- ریاض از برنامه جاسوسی اسراییلی "کاندیرو" برای سرکوب مخالفان خود استفاده کرده است یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که مقامات ریاض از یک برنامه جاسوسی اسراییلی برای سرکوب مخالفان و هدف قرار دادن منتقدان خود استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین چاپ انگلیس به نقل از برخی پژوهشگران ساکن کانادا فاش کرد که مدارک و شواهد جدیدی وجود دارند که نشان می دهند عربستان برای سرکوب مخالف خود و هدف قرار دادن منتقدانش از برنامه اسراییلی کاندیرو استفاده کرده است.

گاردین به نقل از این پژوهشگران نوشت: از برنامه جاسوسی که یک شرکت اسراییلی طراحی کرده و اخیرا در لیست سیاه آمریکا قرار داده شد، برای هدف قرار دادن منتقدان عربستان و سایر حاکمیت های استبدادی استفاده شده است.

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت، گزارشی که پژوهشگران ساکن مونترآل از شرکت اسلواکی Eset متخصص امنیت سایبری منتشر کردند، نشان می دهد که ارتباطاتی میان حملات انجام شده علیه وب سایت های برجسته خاورمیانه و آمریکا و شرکت اسراییلی کاندیرو که اسرارآمیزترین شرکت جنگ سایبری در اراضی اشغالی نام گرفته، وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض از برنامه جاسوسی اسراییلی کاندیرو برای سرکوب مخالفان خود استفاده کرده است

ریاض از برنامه جاسوسی اسراییلی کاندیرو برای سرکوب مخالفان خود استفاده کرده است