مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-18سياسي

رییس جمهور: از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد


رییس جمهور با اشاره به واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: به لطف الهی مشکلات هفت تپه حل شد و پرداخت حقوق کارگران و معوقات آنها در مدت کوتاهی سامان پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله رییسی رییس جمهور کشور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی برای معزز و مکرم شهدا است، عنوان کرد: با تلاش همه دلسوزان و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز بیش از همیشه احساس بنده آن است که جلوه هایی از گشایش بحمدالله وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی با دستور عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله تعیین فوری هیئت مدیره و مدیرعامل، تسویه همه مطالبات کارگری، برقراری بیمه کارگران و بیمه تکمیلی، آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایتمندی کارگران این شرکت حاصل شد.

در بخش کشاورزی نیز مزارع از بین رفته نیشکر، بر اثر خشکسالی و کشت نشده سال های قبل باسازی و 711 هکتار زیر کشت نیشکر و 410 هکتار زیر کشت کلزا رفت، همچنین عملیات اجرایی کشت 3 هزار هکتار گندم آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد

رییس جمهور: از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد