مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-18سياسي

تشریح برنامه های هفته بسیج در حوزه عشایری / پویش اهدا خون توسط پرسنل و کارکنان


فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: بسیج عشایری امسال سی برنامه را در دستور کار قرارداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیاوش رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شعار هفته است.

فرماندهی سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: واکسیناسیون دام و ارائه خدمات درمانی در مناطق عشایری با کمک جامعه پزشکی و بسیج سازندگی در هفته بسیج از دیگر برنامه ها است.

 زنگ بسیج در یکی از مناطق عشایری با حضور مسوولان، پویش اهدا خون توسط پرسنل و کارکنان بسیج عشایری همچنین برگزاری همایش نقش زن در بسیج در بیرانشهر از دیگر برنامه هایی است که رستمی به آن اشاره کرد.

وی بیان کرد: برگزاری گشت شبانه رضویان به منظور ایجاد امنیت پایدار و برگزاری چند اردوی جهادی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

برگزاری رزمایش ثامن در فضای مجازی در راستای بصیرت افزایی، روشنگری و اطلاع رسانی از برنامه های دیگر هفته بسیج است که فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان مطرح کرد.

رستمی بیان کرد: برگزاری سلسله نشست های بصیرتی، عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با ائمه جمعه زاغه و بیرانشهر از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

برگزاری ایستگاه سلامت در جمعه آخر هفته بسیج در ورودی و خروجی بیرانشهر همچنین برگزاری میز خدمت از برنامه های هفته بسیج اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته بسیج در حوزه عشایری / پویش اهدا خون توسط پرسنل و کارکنان

تشریح برنامه های هفته بسیج در حوزه عشایری / پویش اهدا خون توسط پرسنل و کارکنان