مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-18سياسي

از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله رییسی  با اشاره به واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  اظهار کرد: برخی از مسائلی که دغدغه نمایندگان به ویژه در بعضی مناطق مانند خوزستان بود، موضوع هفت تپه است که من در دولت گذشته در جایگاه رییس قوه قضاییه چندین بار با دولتمردان پیرامون این موضوع صحبت کردم که مسئله حل شود و آنها گفتند با کدام بودجه و امکانات؟ مگر ممکن است؟ اما در این مدت شاهد بودید که این مسئله را خداوند تفضل کرد و در مدت کوتاهی حل شد.

وی افزود: مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران و معوقات آنها، سامانی پیدا کرد و موضوعات از این دست پیش روی دولت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی با دستور عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله تعیین فوری هیئت مدیره و مدیرعامل، تسویه همه مطالبات کارگری، برقراری بیمه کارگران و بیمه تکمیلی، آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایتمندی کارگران این شرکت حاصل شد.

در بخش کشاورزی نیز مزارع از بین رفته نیشکر، بر اثر خشکسالی و کشت نشده سال های قبل باسازی و 711 هکتار زیر کشت نیشکر و 410 هکتار زیر کشت کلزا رفت، همچنین عملیات اجرایی کشت 3 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد

از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد