مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-18سياسي

برگزاری همایش آینده صنایع ایران با رویکرد تکنولوژی در شیراز


نخستین همایش آینده صنایع ایران با رویکرد صنعتی با حضور صنعتگران، مدیران و کار آفرین موفق ملی و استانی در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  امین رضا ذوالقدر امشب در نخستین همایش آینده صنایع ایران با رویکرد تکنولوژی اظهار داشت: برای رساندن سهم تولید مهندسین استان فارس نیز این همایش گفت: برای رسیدگی به مشکلات و مانع زدایی تشکیل کارگروه زیرساخت در قالب چهار گروه زیر ساخت، تحقیق، توسعه، قوانین پرداخت مالی و ارزی از سوی دستگاهای  اجرایی  استان فارس سازماندهی شده است.

حسین پناهی با اشاره به اینکه به دنبال رفع مشکلات صنعتی  در قالب  قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا سپاه فجر هستیم، افزود: با حمایت و هم افزایی سازمان صمت  و دیگر دستگاه ها به گونه ای جدی در راستای رفع مانع زدایی گام بر داریم.

 فناوری نوین  مورد بی توجهی قرار گرفته است رییس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس در این نشست از بی توجهی به فناوری نوین خبر داد و گفت: به علت بی توجهی به فناوری نوین که منشا  علم و تکنولوژی است بسیاری از مسائل زیر ساخت های اقتصادی با مشکل بسیاری  رو به رو شده است.

سهراب شرفی با تاکید بر اینکه  صنعت الکترونیک ابتدا به سوی واقعیت سپس نانو و هم اینک به سوی انرژی پاک می رود، افزود: هر چند از قافله صنعت در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش آینده صنایع ایران با رویکرد تکنولوژی در شیراز

برگزاری همایش آینده صنایع ایران با رویکرد تکنولوژی در شیراز