موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-18سياسي

آب، مطالبه مشترک صحبت های نمایندگان مردم زنجان در مجلس


نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور آیت الله رییسی یک مطالبه مشترک داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید البرز حسینی در شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه اگر  بخشی از موارد از بطن جامعه به حوزه رییس جمهوری و وزرا نرسد در حق مطلب جفا خواهد شد، اظهار کرد: واقعیت این است که ما در بخشی از مباحث کلان جامعه مشکل داریم.

وی گفت: بحث مشکلات اداری و رسیدن درست گردش اطلاعات به مسؤولان انجام نمی شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به مشکل آب استان اشاره کرد و افزود: خواهش داریم عدالت در بحث تخصیص آب رعایت و باز مهندسی شود و یقه مافیای آب گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در یک برهه تاریخی شهرستان خدابنده به حسب شرح قانونی و احکام دائمی برنامه ششم کم برخوردار بود، عنوان کرد: در این بخشنامه مالیات 20 سال برای شهرستان معاف شده است، اما وقتی سرمایه گذار می آید در همان اول در بحث آب ناامید می شود و کسی سرمایه گذاری نمی کند و به خاطر همین امر و به علت بیکاری در یک سال هشت نفر خودکشی می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به عقب ماندگی 30 درصد در تولید ناخالص ملی زنجان اظهار کرد: 80 درصد آب های ما از چاه های ممنوعه و غیرمجاز است و ما نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب، مطالبه مشترک صحبت های نمایندگان مردم زنجان در مجلس

آب، مطالبه مشترک صحبت های نمایندگان مردم زنجان در مجلس