مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-18سياسي

راه حل مشکل ترافیک تهران چیست؟


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ترافیک راه حل علمی دارد، گفت: با انجام مطالعات تطبیقی و بومی سازی آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اظهارداشت: سال هاست مسئله ترافیک به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی شهری عنوان می شود.

این موضوع باعث کاهش کیفیت زندگی، اتلاف وقت مردم، آلودگی هوا و صدا و همچنین تهدیدی برای سلامتی شهروندان شده است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که بسیاری از شهرهای جهان با چنین پدیده ای مواجه بوده اند اما با مطالعه و برنامه ریزی مناسب، موفق به حل این مشکل شدند.

  عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ‏‎همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند ترافیک راه حل علمی دارد؛ بنابراین با انجام مطالعات تطبیقی و بومی سازی آن، ما نیز قادر به حل این مشکل خواهیم بود.

تشکری هاشمی گفت: ‏‎از مهم ترین راهکارهای تجربه شده در دنیا، توسعه و تقویت زیرساخت های شهر هوشمند و ارائه خدمات برخط، توسعه حمل و نقل عمومی با رویکرد: سریع، پاک، ارزان و در دسترس، همچنین مطمئن، ایمن و یکپارچه با محوریت خطوط مترو و اتوبوسرانی، تغییر رویکرد از شهر خودرو محور به شهر انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکل ترافیک تهران چیست؟

راه حل مشکل ترافیک تهران چیست؟