مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-18سياسي

مساله پسماند روی از سوی استانداری و وزارت صمت پیگیری می شود


مقرر شده است تامساله پسماند روی از سوی استانداری و وزارت صمت پیگیری شود و این موارد از مصوبات سفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان گفت: مساله کیک ها و پسماند روی را در سفری که ریاست قوه قضاییه را برعهده داشتم با توجه به اینکه دغدغه مردم زنجان بود، در این زمینه مشکل داشتند، بررسی کردم که سه اقدام مهار کردن پسماندها، جایابی و تعیین تکلیف انجام شده بود.

وی با یادآوری اینکه محل جدید دپوی پسماند روی در زنجان تعیین تکلیف شد، ادامه داد: این ثروت متعلق به مردم زنجان بوده و اگر قرار باشد پیگیری های لازم در این خصوص تداوم نداشته باشد، مردم همچنان در این رابطه رنج خواهند کشید.

رییسی با تاکید بر اینکه اگر تعیین تکلیف پسماندها ادامه پیدا نکند همچنان مردم از این موضوع رنج می برند، افزود: این پسماند باید به یک شرکت واگذار شود اما در هر صورت این ثروت متعلق به مردم بوده و باید برای مردم باشد.

رییس جمهور با بیان اینکه مسئله اصلی ما در هر نوع سرمایه گذاری، سلامت مردم است، گفت: فراموش نکنیم که هر توسعه یافتگی و کار صنعتی باید فرع به محیط زیست باشد، به همین خاطر انتظار داریم حفظ جان انسان ها باید در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله پسماند روی از سوی استانداری و وزارت صمت پیگیری می شود

مساله پسماند روی از سوی استانداری و وزارت صمت پیگیری می شود