مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 20:102021-11-18سياسي

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای خرید واکسن کرونا


وزیر امور خارجه کشورمان، خبر از آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیاز های اعلامی از سوی حوزه درمان کشور داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان درتماس تلفنی با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

امیر عبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیاز های اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

وی با اشاره به دستور رییس جمهور در شروع به کار دولت، به وزارت خانه های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون با استفاده از یکصد میلیون دوز تولیدات داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای خرید واکسن کرونا

اعلام آمادگی وزارت خارجه برای خرید واکسن کرونا