مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-19اقتصادي

جاده بین المللی حیدرآباد – نقده اوایل سال آینده افتتاح می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آغاز اجرای فاز دوم تعریض جاده بین المللی حیدرآباد – نقده خبر داد و گفت: این طرح اردیبهشت سال آینده آماده بهره برداری می شود.

- با بیان اینکه فاز دوم تعریض و بهسازی این جاده به طول 4 کیلومتر از ماه جاری آغاز شده و نزدیک 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای اجرای این طرح 400 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: فاز نخست تعریض و آسفالت جاده بین المللی حیدرآباد_ نقده به ارزش 220 میلیارد ریال تابستان 1400 به عنوان سریع ترین پروژه راهسازی آذربایجان غربی تکمیل و به بهر برداری رسید.

حمزه لو اضافه کرد: جاده های منتهی به پایانه های مرزی همگام با تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در چند جبهه کاری بهسازی می شوند که جاده بین المللی حیدرآباد_نقده یکی از پروژه های شاخص در جنوب استان به شمار می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اتصال کریدور بزرگراهی غرب کشور به محور نقده – پیرانشهر – تمرچین، ایمن سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را از اهداف و مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد.

حمزه لو با بیان اینکه این محور به طول 14 کیلومتر مطالعات جامع و کامل ان توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته است، گفت: فاز نخست این طرح خاتمه یافته و فاز دوم به طول 4 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بین المللی حیدرآباد – نقده اوایل سال آینده افتتاح می شود

جاده بین المللی حیدرآباد – نقده اوایل سال آینده افتتاح می شود