مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-19ورزشي

جزییات پلمب فدراسیون چوگان! / کار به وزیر ورزش و قانون می کشد؟


رییس فدراسیون چوگان در رابطه با جزییات پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توضیحات کامل را ارائه کرد.

- جزییات پلمب فدراسیون چوگان! / کار به وزیر ورزش و قانون می کشد؟ رییس فدراسیون چوگان در رابطه با جزییات پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توضیحات کامل را ارائه کرد.

ابراهیم نوزایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) که فدراسیون چوگان نیز در آن مستقر است، اظهار کرد: مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت قرارداد BOT در اختیار فدراسیون چوگان قرار داشته و حدود 12 سال از زمان این قرارداد می گذرد.

او ادامه داد: در حال حاضر مسوولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرده اند که تاریخ این قرارداد به پایان رسیده است اما به لحاظ قانونی باید بدانیم که در قرارداد مربوطه بندهایی وجود داشته که شرکت توسعه و نگهداری باید به آن عمل می کرد.

رییس فدراسیون چوگان با اشاره به این که در صورت عمل نکردن شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به بندهای قرارداد مربوطه، بر اساس الحاقیه، این قرارداد به قوت خود باقی است، بیان کرد: بنابراین به لحاظ قانونی ادامه فعالیت فدراسیون چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پلمب فدراسیون چوگان! / کار به وزیر ورزش و قانون می کشد؟

جزییات پلمب فدراسیون چوگان! / کار به وزیر ورزش و قانون می کشد؟