مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-19اقتصادي

آغاز فعالیت مرکز نوآوری لجستیک هوشمند پست اصفهان


مرکز نوآوری لجستیک هوشمند و تجارت الکترونیک پست استان اصفهان به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی و نوآوری پست استان فعالیت خود را آغاز کرد.

- مرکز نوآوری پست استان اصفهان در حال حاضر دارای بخش های کلینیک کسب و کار با هدف ارائه مشاوره کسب و کار و ارائه آموزش های تخصصی در حوزه پست و تجارت الکترونیک و همچنین مرکز جذب و پرورش ایده ها با همکاری دانشگاه آزاد اصفهان و شتاب دهندهای فعال استان شروع به فعالیت کرده است.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به سهم 8 درصدی استان اصفهان در واحدهای پستی کشور و انتخاب استان به عنوان پایلوت، در راه اندازی مرکز نوآوری افزود: سیاست گذاری این مرکز زیر نظر وزارت ارتباطات و پارک علم و فناوری کشور انجام شده و در راستای تسریع در ارائه خدمات نوین پستی فعالیت خواهد کرد.

به نقل از روابط عمومی پست استان اصفهان، حمید باقری با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دیجیتال در دنیا، اضافه کرد: برای اینکه از دنیا و کسب و کارها در این زمینه عقب نباشیم ناگزیر به ایجاد فعالیت های نوآوری هستیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات بسته بندی در حوزه پست، طراحی اپلیکیشن های پیگیری مرسولات پستی، طراحی تمبر دیجیتال از جمله اقدامات اولیه در دستور کار این مرکز است گفت: ارائه پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستم های پرداخت، حمل و نقل پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مرکز نوآوری لجستیک هوشمند پست اصفهان

آغاز فعالیت مرکز نوآوری لجستیک هوشمند پست اصفهان