مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-19سياسي

رباتیک و مکاترونیک از حوزه های اصلی پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در برنامه جامع علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حوزه رباتیک و مکاترونیک جزو اولویت های اصلی تعیین شده و برنامه داریم با سرعت زیادی در این حوزه گام های اساسی برداریم.

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در برنامه جامع علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حوزه رباتیک و مکاترونیک جزو اولویت های اصلی تعیین شده و برنامه داریم با سرعت زیادی در این حوزه گام های اساسی برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدرضا غفاریان در مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از فعالان حوزه رباتیک است و در دوره های مختلف کنفرانس های بین المللی رباتیک و مکاترونیک، در بخش مسابقات و مقالات علمی بسیار فعال بوده است.

وی افزود: برگزاری این کنفرانس موجب می شود که متخصصان دستاوردهای علمی خود را عرضه کنند و امیدواریم دستاوردهای پژوهشگران و مراکز علمی کشور در حوزه رباتیک و مکاترونیک علاوه بر تولید مقالات در قالب نوآوری ها و محصولات دانش بنیان نمایان شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: حوزه رباتیک از جمله زمینه های علمی و تکنولوژیک است که در آینده نه چندان دور زندگی بشر و صنعت را تحت تغییرات قابل توجهی قرار خواهد داد بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباتیک و مکاترونیک از حوزه های اصلی پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر

رباتیک و مکاترونیک از حوزه های اصلی پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر