مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-19بين الملل

اگر این دور از مذاکرات ساختگی باشد، برجام پوچ و توخالی است


وزیر امور خارجه فرانسه با انداختن توپ در زمین ایران درباره برجام و بدون اشاره به نقض تعهدات طرف های غربی، به لفاظی علیه تهران پرداخت.

- به نقل از رویترز، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه امروز جمعه و در آستانه از سرگیری مذاکرات وین برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام، به لفاظی برضد ایران پرداخت.

لودریان در مصاحبه ای با نشریه فرانسوی لوموند بدون اشاره به بد عهدی دولت های اروپایی و همراهی آنها با سیاست های آمریکا در قبال برجام، مدعی شد که چنانچه گفتگوهای 29 نوامبر (8 آذر) ساختگی به نظر رسد، مذاکره کنندگان باید توافق هسته ای را خالی از هر گونه محتوا بدانند.

وی در ادامه لفاظی اش افزود: اولین بررسی که باید انجام دهیم این است که آیا بحث را از جایی که این مذاکرات در ماه ژوئن با دولت قبلی ایران متوقف شد، ادامه می دهیم یا خیر.

اظهارات و لفاظی وزیر خارجه فرانسه در حالی مطرح می شود که شواهد دال بر این است که پاریس می خواهد در ادامه مذاکرات نقش قلدر (پلیس بد) را ایفا نماید.

پیشتر نیز سخنگوی وزارت خارجه فرانسه به نقل از وزیر خارجه این کشور اعلام کرده بود که مذاکرات احیای برجام باید از همان مرحله ای که تا 20 ژوئن رسیده بود، از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر این دور از مذاکرات ساختگی باشد، برجام پوچ و توخالی است

اگر این دور از مذاکرات ساختگی باشد، برجام پوچ و توخالی است