مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-19سياسي

برنده فینال مسابقات مناظره دانشجویی خراسان جنوبی مشخص شد


تیم شهید جهانگیر نقدی پور از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برنده فینال مسابقات مناظره دانشجویی خراسان جنوبی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی تیم شهید جهانگیر نقدی پور از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برنده فینال مسابقات مناظره دانشجویی خراسان جنوبی شد.

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، شب گذشته 27 آبان در اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی اظهار کرد: قرن هاست که مناظره و گفت وگو روشی فراگیر برای طرح، نقد و بررسی مسائل و نظریه هاست و دانشمندان، عالمان، سیاستمداران و دانشگاهیان برای بیان نظریات خود و بسط و گسترش و اصلاح آن به تقویت گفت وگو و بحث اهتمام ورزیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برگزاری مسابقات مناظره در بین دانشجویان نیز از جمله تمهیدات جامعه دانشگاهی برای ارتقاء فرهنگ گفت وگو و بسط و گسترش بحث علمی است و برگزاری مسابقات قهرمانی مناظره در دنیا اشکال استاندارد گوناگونی دارد که از جمله آنها می توان به مدارس جهانی اشاره کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان اولین نهاد برگزارکننده مسابقات مناظره در ایران، برآن شد تا این مسابقات را در سطح دانشگاه های کشور به سبک مدارس جهانی برگزار می کند؛ اهداف مسابقات مناظره، آزمودن توان منطقی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده فینال مسابقات مناظره دانشجویی خراسان جنوبی مشخص شد

برنده فینال مسابقات مناظره دانشجویی خراسان جنوبی مشخص شد