موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-19سياسي

عمل به هنگام و به موقع لازمه تفکر بسیجی است


امام جمعه قزوین عمل به موقع و به هنگام را لازمه تفکر بسیجی دانسته و گفت: بدون شک با تفکر بسیجی آینده جهان اسلام، مسلمانان و مستضعفان روشن و امیدبخش است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه باید همدیگر را به تقوالی الهی دعوت کرده و در رسیدن به اهداف ایمانی و تقوایی یار و یاور یکیدیگر باشیم اظهار کرد: برای ساختن جامعه ایمانی و تقوایی دست یکدیگر را بگیریم و آرزو داشته باشیم جامعه ای درست کنیم تا مورد پسند امام زمان (عج) قرار گیرد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی به برکت روح و تفکر بسیجی در جامعه بوده و هرجا که تفکر بسیجی طنین انداز شده کشور به پیروزی و موفقیت در آن عرصه دست یافته است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه پیغمبران رسالتشان را با فرهنگ و روحیه بسیجی به ثمر رساندند بیان کرد: هر مؤمنی باید در بسیجی بودن سهمی داشته باشد.

وی حضرت ابراهیم را مجموعه ای از افکار، اندیشه و رفتار بسیجی دانست و ادامه داد: تفکر بسیجی بود که بت ها را متلاشی کرده و در برابر بت پرستان زمانه خود ایستاد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه حضرت موسی (ع) نیز تمام حرکاتش، تفسیر بسیجی مخلص خدا است، اضافه کرد: نبی مکرم اسلام (ص) بسیجی بزرگ عالم است و بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به هنگام و به موقع لازمه تفکر بسیجی است

عمل به هنگام و به موقع لازمه تفکر بسیجی است