مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-19سياسي

بیمه قالیبافان از سوی اعضای فراکسیون زنان پیگیری می شود


مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری اصفهان گفت: درطی سفرسه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس به شرق اصفهان فرصت ها و چالش های شهرستان بررسی و بر بیمه قالیبافان و توسعه گردشگری تاکید شد.

- با اشاره به سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شرق اصفهان اظهار داشت: این فرصت ایجاد شده تا بانوان فرهیخته شهرستان به بیان چالش ها و دغدغه های ملی و محلی خود بپردازند و برای آن راهکار ارائه دهند.

وی ادامه داد: ابتدای این سفر با افتتاح جشنواره نخل و آفتاب در شهرستان خور با هدف توسعه گردشگری و حمایت از بانوان کارآفرین رقم خورد و در ادامه با مسئولان و فعالان شهرستان در حوزه های مختلف جلسه ای را در فرمانداری شهرستان و با تاکید بر پیگیری بیمه قالیبافان و اصلاح نظام بیمه ای برگزار شد.

بررسی ظرفیت های گردشگری و معدنی شهرستان خور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: با حضور در کویر مس نیز شرایط گردشگری و ظرفیت معدنی بررسی شد و با ادای دین به شهدای منطقه به یک روز از سفر پربار خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه هریک از اعضای فراکسیون زنان در کمیسیون های تخصصی مجلس هستند، گفت از این ظرفیت و نظارت نمایندگان برای پیگیری مسائل مطرح شده به خوبی می توان بهره مند شد و امیدواریم شاهد دستاوردهای مطلوبی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه قالیبافان از سوی اعضای فراکسیون زنان پیگیری می شود

بیمه قالیبافان از سوی اعضای فراکسیون زنان پیگیری می شود