مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-19سياسي

دستور استاندار خوزستان برای تدارک و ارسال امکانات بیشتر به اندیکا


نماینده عالی دولت در استان در جریان ارزیابی های خود از مناطق زلزله زده اندیکا در تماس های متعدد با مسوولان دستوراتی جهت تدارک و ارسال امکانات بیشتر و رسیدگی به مردم این شهرستان صادر کرد.

- ایسنا/خوزستان نماینده عالی دولت در استان در جریان ارزیابی های خود از مناطق زلزله زده اندیکا در تماس های متعدد با مسوولان دستوراتی جهت تدارک و ارسال امکانات بیشتر و رسیدگی به مردم این شهرستان صادر کرد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه جهت بررسی وضعیت زلزله زدگان اندیکا و گفتگو با عشایر و اهالی مناطق آسیب دیده از زلزله این شهرستان عازم اندیکا شد.

استاندار خوزستان در این سفر یک روزه از نقاط متعدد روستایی و عشایری اندیکا دیدن کرد و همپای مردم از نقاط کم برخوردار و دورافتاده روستایی سرکشی کرد.

خلیلیان در جریان بازدیدهای امروز خود روند بازسازی منازل آسیب دیده، ترمیم جاده های سخت گذر روستایی، خدمت رسانی به زلزله زدگان از نظر تامین آب، برق، لوازم ضروری و شرایط اسکان زلزله زدگان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

استاندار خوزستان همچنین ضمن شرکت در نماز جمعه شهر آبژدان از توابع اندیکا در حاشیه برگزاری نماز جمعه در دیداری صمیمانه با جمعی از مردم این شهر پای درد دل آن ها نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار خوزستان برای تدارک و ارسال امکانات بیشتر به اندیکا

دستور استاندار خوزستان برای تدارک و ارسال امکانات بیشتر به اندیکا