مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-20اقتصادي

تعطیلی 20درصد اسباب بازی فروشی های همدان در سایه کرونا


رییس اتحادیه خرازی فروشان استان همدان گفت:شرایط کرونا 20 درصد اسباب بازی فروشی های سطح شهرستان همدان را به تعطیلی و ابطال پروانه کسب کشانده است.

- امیر گلبخش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعداد 47 واحد اسباب بازی فروشی کودکان در سطح شهرستان همدان، اظهار کرد: پیش از کرونا تعداد 57 اسباب فروشی در سطح شهرستان دارای فعالیت بودند که به دلیل شرایط کرونا و کسادی بازار در دوسال گذشته تعداد 10 واحد از اسباب بازی فروشی های شهرستان اقدام به تعطیلی و ابطال پروانه کسب خود کرده اند.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا 20 درصد اسباب بازی فروشی های سطح شهرستان همدان را به تعطیلی و ابطال پروانه کسب کشاند و اسباب بازی فروشی های این شهرستان از شرایط کرونا 70 درصد دچار آسیب شدند،افزود: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و کاهش میهمانی ها و کادو و جشن و کمتر بیرون آمدن کودکان میزان فروش واحدهای اسباب بازی فروشی نیز کاهش یافته، ضمن اینکه کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت نیز در کسادی بازار اسباب بازی فروشان بی تاثیر نیست.

افزایش بیش از صد درصدی قیمت اسباب بازی در سه سال گذشته گلبخش با اشاره به افزایش بیش از صد درصدی قیمت اسباب بازی در سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیشتر خرید مردم در زمینه اقلام خوراکی بوده و خرید اسباب بازی به علت کاهش قدرت خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 20درصد اسباب بازی فروشی های همدان در سایه کرونا

تعطیلی 20درصد اسباب بازی فروشی های همدان در سایه کرونا