مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-20سياسي

نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر بوشهر در سال آینده اجرا می شود


نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر بوشهر در سال آینده اجرا می شود.

- ، جعفر پورکبگانی جمعه شب در سومین نشست مردمی شورا در پویش 48 هفته خدمت، 48 جلسه پاسخگوی در 48 مسجد با اهالی کوی جبری در مسجد صاحب الزمان بوشهر اظهار داشت: تعامل خوبی با پایگاه های نظامی داریم و در نشست با امیر هادیان جانشین فرمانده پایگاه هوایی مقرر شد طرح های شهرداری به تهران ارسال و با دید مثبت بررسی شود.

وی اضافه کرد: ایجاد دو پلاژ بانوان و یک پارک 20 هکتاری ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته و در مذاکره با معاونت بانوان ریاست جمهوری پیگیر اختصاص اعتبار ملی جهت این پروژه های خاص بانوان بوشهری هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان فرمانداری خود مبلغ یک و نیم میلیارد تومان برای محله جبری از اعتبارات تملک دارایی اختصاص دادیم که به دلیل عدم همراهی شهرداری محقق نشد.

وی افزود: این محل دچار عقب افتادگی شده و در بودجه سال 1401 اعتبار خاصی برای این محل دیده می شود و باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت بهسازی این محل دیده شود.

پورکبگانی اضافه کرد: ما در کنار جایزه خوش حسابی 75 درصدی مشوق های دیگری برای بهسازی این محل اختصاص می دهیم؛ ضمن اینکه پیگیر یک نشست ویژه این محل با حضور دستگاه های متولی در فرمانداری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر بوشهر در سال آینده اجرا می شود

نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر بوشهر در سال آینده اجرا می شود