مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-20اقتصادي

نخستین همایش آینده صنایع ایران در شیراز برگزارشد


نخستین همایش آینده صنایع ایران با حضور جمعی از مسئولان استان فارس به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در شیراز برگزار شد.

- رییس پارک علم و فناوری فارس در این همایش بیان کرد: طبق منویات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با نخبگان، ما باید سهم تولید دانش بنیان را که در حال حاضر تقریبا یک درصد است به پنج درصد در یک بازه زمانی سه تا پنج ساله برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، امین ذوالقدر در رابطه با اهمیت توجه به استارتاپ ها و شرکت های نوپا، گفت: ایده های شکل گیری باید با نوآوری همراه باشد و قابلیت رشد و توسعه به صورت تیمی و با حمایت های سرمایه گذاری دنبال شود.

او در ادامه خواستار حمایت ویژه تمامی مسئولان از شرکت های دانش بنیان به ویژه حمایت از دانشگاهیان و قشر دانشجو به منظور پررنگ کردن نقش فناوری و تکنولوژی در صنایع ایران شد.

تحقیق و توسعه در هر کارخانه پیشران محسوب می شود حمیدرضا ایزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این همایش با تأکید بر اینکه صنایع ایران و صنعت فارس باید از خدمات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استقبال کنند، عنوان کرد: صنعت نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد که اگر در فرآیند فعالیتی آن به ویژه در زمینه تولید و عرضه محصولات آن، امکان بکارگیری از راهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش آینده صنایع ایران در شیراز برگزارشد

نخستین همایش آینده صنایع ایران در شیراز برگزارشد